افزونه All in One SEO Pack
تاریخ : پنج شنبه 15 تير 1402
نویسنده : javid


افزونه All in One SEO Pack احتمالا بسیاری از مدیران سایت از این افزونه استفاده کرده اند. این افزونه می تواند کلمات کلیدی و توضیحات سایت را به تنظیمات اصلی وب سایت شما اضافه کند و وردپرس به صورت پیش فرض از این گزینه استفاده نمی کند اما باید بگوید که وردپرس مدت زیادی است که وجود داشته است. که شامل کلمات کلیدی و توصیفگرهای وب است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه محبوب با بلاگتون همراه باشید.

جزئیات مکان

کلمات کلیدی و توضیحات صفحه (کلمات کلیدی و توضیحات) دو قسمت اصلی صفحه هستند که با وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما در بالای صفحه (هدر) قرار می گیرند. شما می توانید مخاطبان خود را از موتورهای جستجو جذب کنید. و با وارد کردن توضیحاتی از سایت خود. می توانید متن پیوندها را در موتورهای جستجو تنظیم کنید. و البته می تواند کاربران بیشتری را جذب کند.

زمانی که وردپرس نصب می شود، این دو قسمت در ابتدا وجود ندارند و باید یا به صورت دستی این تگ ها را در سربرگ قالب قرار دهید یا از افزونه چند منظوره SEO Pack کمک بگیرید.

افزونه ویژه همه در یک بسته سئو

شعار این افزونه آماده سازی خودکار وردپرس شما برای موتورهای جستجو است!

این افزونه دارای ویژگی های مختلفی است که می توانید به راحتی نصب کنید، سپس فعال کنید، سپس فعال کنید، سپس کلمات کلیدی و داده های وب سایت خود را وارد کرده و سپس ذخیره کنید.

البته کار به اینجا ختم نمی شود و تنظیمات دقیق تر و بهتر دیگری در صفحه افزونه وجود دارد و زمینه های ارائه اضافه شده است که معمولاً در اینجا توضیح داده نمی شود، اما این تنظیمات بسیار مهم هستند و می توان آنها را سرنوشت ساز دانست. .

رفرنس مقاله: https://blogten.ir/all-in-one-seo-pack-pl/




|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید